Nieuwe website K.I. SAMEN helpt veehouders
bij stierselectie naar meest duurzame koe
GRASHOEK - K.I. SAMEN manifesteert zich volop in de markt. Dagelijks maakt het grootste particuliere K.I. station van Nederland haar missie ‘samen naar de meest duurzame koe’ waar. K.I. SAMEN doet dit met een breed fokkerijaanbod met ondersteunende K.I.-diensten. Op het eigen naastgelegen fok- en melkveebedrijf wordt het aantoonbare effect van deze missie in de praktijk gebracht. De digitale communicatie blijft niet achter bij deze ontwikkelingen. De nieuwe website www.kisamen.nl begeleidt veehouders bij het zoeken én vinden van de juiste stier voor de praktische en meest duurzame koe van morgen.
Marketing Manager Patrick Friesen: ‘K.I. SAMEN streeft met haar fokvisie naar een lange levensduur en hoge levensproductie op een duurzame wijze voor het dier én de boer. Hiervoor professionaliseert K.I. SAMEN continu haar fokprogramma’s en de wijze waarop veehouders geadviseerd worden. De nieuwe website is het podium om de fokvisie, gebaseerd op bewezen stieren afkomstig uit bekende en erkende familielijnen, verder toe te lichten. Daarnaast biedt K.I. SAMEN excursies aan om veehouders de praktijk te laten beleven op het fok- en melkveebedrijf van K.I. SAMEN. Deze excursies zijn online te reserveren via de vernieuwde website.’
Eenvoudig stierselecties maken
Friesen: ‘Vooruitstrevende veehouders willen vooral stieren vergelijken én de juiste stier selecteren die past bij hun bedrijfsvoering. Via onze online stierzoeker kan een veehouder filteren en sorteren op een aantal selectiekeuzes. De best passende resultaten worden vervolgens getoond.’
Uitgesproken
De nieuwe website van K.I. SAMEN is gelanceerd in samenwerking met communicatiebureau ReMarkAble in Deventer. Friesen: ‘ReMarkAble beschikt over ruime ervaring in marketing en communicatie in de agrarische sector. ReMarkAble spreekt dezelfde taal. Ze begrijpen onze vraagstukken en hebben deze vertaald in een professionele, frisse en praktische huisstijl én idem website. Dankzij het brede netwerk en ruime expertise hebben ze ons doorlopend van goede adviezen voorzien. Hierdoor zijn wij in staat onze klanten ook online op een betere manier te helpen en nieuwe klanten aan ons te binden.’
Wim Groot Koerkamp is namens ReMarkAble eveneens opgetogen over de samenwerking. ‘K.I. SAMEN heeft een duidelijke visie op de rundveefokkerij en spreekt die actief uit. Immers: wie niet uitgesproken is, raakt uitgesproken. Veehouders houden van duidelijke taal en leveranciers die zich onderscheiden. K.I. SAMEN staat voor meer klantgerichtheid, meer flexibiliteit, minder kosten en minder overhead. Deze positionering sluit naadloos aan op de behoefte van kritische ondernemende melkveehouders in binnen- en buitenland. De nieuwe website www.kisamen.nl is een logisch uitvloeisel van deze progressieve marktbenadering. De praktijk bewijst ‘t!’